Annonce

Nyt ansigt i Dansk Ride Forbund

Den 21. november starter Cim Ulrick von Arenstorff som ny Salg- og Marketingchef i Dansk Ride Forbund. Cim har mange års erfaring fra medier, markedsføring og salg, og ser frem til et tæt og udviklende samarbejde med forbundets sponsorer og samarbejdspartnere. Cim overtager ansvaret for salg og marketing efter Lars Moss, der stopper 30.november for at tiltræde som kommerciel chef i Danmarks Cykle Union.

Fokus på aktivering og stærke samarbejder
Cim kommer med mange års erfaring fra medie- og markedsføringsbranchen i bagagen senest som selvstændig indenfor online markedsføring og magasiner. Før det har Cim bl.a. været salgschef hos hhv. Radiobooking, SBS og på forskellige printmedier. Og han ser gode muligheder for vækst i ridesporten som marketingsplatform.

”Det allervigtigste for mig er at indgå samarbejder, hvor vi i fællesskab kan aktivere samarbejderne til fordel for både sponsor og ridesporten. Ridesporten er fascinerende sport, der engagerer en stærk og attraktiv målgruppe, og hvis vi kan strikke de rigtige samarbejdsaftaler sammen, kan vi få en og en til at blive tre,” siger Cim.

Cim er 58 år og bor i Gyrstinge Skovhuse ved Sorø sammen dressurrytter og avler Nanna Birgitte Nobel. Cim er far til tre, tidligere springrytter, og fritiden bruges på jagt og hundetræning.

Kilde: Dansk Ride Forbund

 

Annonce

Relaterede tags

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce

Lignende artikler

Annonce

Kategorier

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce